miercuri, 11 mai 2011

Mărimi

     Gagica A: M-am combinat acum două seri cu un tip... trăsnet... 25 cm, coafura mea abia a rezistat. Praf m-a făcut, nici acuma nu-mi simt prea bine ştiţi voi ce. 
     Gagica B: M-am combinat şi io cu un tip, acum o seară... adică l-am agăţat într-un disco... beton, superbeton... 35 cm. Nu vedeţi că nici nu mai ştiu să merg? 
     Gagica C: Io m-am combinat acum 10 ore cu Gigel de la căminul de-alături... 27 cm... 
     Gagica A: Ete fîs, ce mi-e 25, ce mi-e 27... 
     Gagica B: Mă duc să iau ceva de mîncare, vreţi ceva anume şi voi? 
     Gagica C: Auziţi, fetelor, am şi io o întrebare: tipul vostru cam cît a dat din buci? Efectiv? Cît a zguduit banana, cît v-a babardit? 
     Gagica A (timp de gîndire 3 secunde): Să fie 10-15 minute, parcă... da, cam aşaaa... 
     Gagica B (timp de gîndire 1.5 secunde): Hm, nu mai mi-amintesc exact, parcăăă tot aşaaa... 10 minuţele... 
     Gagica C: Păi... ăăă... Gigel al meu mi-a tras-o, efectiv vorbind, 55 minute. Pă ceas. De ziceai că-i vibrator, nu alta. Iar cînd şi-a dat drumul, în mine of course nu pe de-alături, mă durea fix la bască. Avusesem deja 3 orgasme. 
     Pauză prelungă. Nu se mai aude nici musca. Gagicile A şi B se uită una la alta şi apoi la Gagica C ca nişte tocilărese cărora li s-a dat să rezolve ecuaţii de astronomie genetică. Apoi liniştea este spartă de nişte gemete scurte. Şi mici. Şi profunde. Şi adînci. Ceva de genul ahhh-îhmmm-yeahhh baby. Toate trei gagicile se întorc către Gagica D. Asta e fericită nevoie mare. Zice
     - Bravo fetele, cool mărturisiri, ţine-ţi-o tăt aşa. 
      Şi mai devreme ca ele să poată reacţiona în vreun fel le arată un degeţel. Arătătorul. Umed. 
     - Mie, sincer să vă spun, mi-a plăcut. L-am avut şi pe ăla cu 25 şi pe cel cu 35 şi pe Gigel. Şi n-a durat decît cît aţi vorbit voi despre... Şi nici risc de sarcină nu am, nici risc de boli venerice, nimic. Am fost doar eu şi cu degeţelul meu şi cu, da desigur, ştiţi voi ce a mea. Şi cu niţică fantezie. Mulţam fain. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu