marți, 10 mai 2011

Diverse

     1. Un stick ceva mai mare (fizic vorbind) decît unghia de la degetul mare. Proprietara lui, fostă colegă de facultate întîlnită accidental într-o librărie, mîndră nevoie-mare de potenţa acestuia (4gb) îmi zice mistic: "mic-mic da'..." Dincolo de sugestivele puncte-puncte (psihanalizabile pînă la un punct!) mi-ar fi plăcut ca 'mneaei să fi fost adepta ideii "big is best". Aia da muiere-om! Aşa: încă o extaziată la modul cibernetic (s-au înmulţit ca ciupercile după ploaie în ultimii 3 ani) de propriul organ. Să mai zică careva că femeile nu seamănă cu bărbaţii cînd vine vorba de mărimi, dimensiuni şi forme! 
     2. Într-o seară de acum cîteva seri citeam (cu mare pohtă) ceva pe un blog oarecare. Blogul nu era al meu ci al unuia căruia îi plăcea să-şi coloreze limbajul cu diverse înjurături plastice. [mică paranteză: fiind cu toţii născuţi, reducţionist vorbind, dintr-un cuc şi-o păsărică, nu mă scîrbeşte decît într-o măsură ultramică vorbirea murdară. dar asta e chestie de gust şi percepţie a gustului deci chestie personală.] Şi în timp ce citeam cu mare pohtă postările alea colorate (ba rîzînd cu glas tare, ba chicotind cu glas moale) m-am surprins cuprins de panică. Ce se întîmplase? Ardea ceva, cutremur pe undeva, Cernobîl plus Fukuşîma pe cine ştie unde? Aş! Mai grav: postările cu pricina erau scrise fără diacritice. Sinistru! 
     Reusisem sa citesc texte romanesti fara sa fiu jenat, scandalizat de absenta diacriticelor. In ritmul asta, mi-am şoptit apocaliptic, miine-poimiine ajung sa scriu eu insumi fara diacritice
     3. O prezentatoare de la CNN vorbind despre uciderea lui Ben Ladden: "FBI şi-a actualizat pagina cu cei mai căutaţi criminali din istorie iar sub chipul lui bin Ladden e scris simplu - decedat." Mă întreb ce-ar fi sperat prezentoarea să găsească scris acolo: "yo, man, the most fuckin' wanted terrorist of all time is mother-fuckin' dead! shut in da head, bull's eye, yesss!" Sau cum? Un epitaf a la Cimitirul Vesel, Maramureş? 
     4. Asist de aproximativ 1 lună la nişte lucrări de modernizare a căii de rulare de pe bulevardul cutărescu şi nu pot să nu rîd în hohote cînd mă gîndesc la aceste două amănunte: 
     a) de ce oare pomposul ăsta fiţos cale de rulare în loc de neaoşul pitoresc linia de tramvai? Să aibă legătură cu versurile: punem 50 de bani pe linia de tramvai că ne place, place, place - ROA: Ne place? 
     b) lucrarea respectivă a fost posibilă datorită accesării unor importante fonduri europene. Chestia cu fondurile e ca şi cînd un pescar ar prinde un ditamai peştanu' de n kile, ăsta prinde, la rîndul său, brusc viaţă şi-l somează pe vînător să-l gătească în n minute şi cu substanţe mirodenizabile şi x sosuri căci dacă nu atunci el, peştele lu' peşte, va prinde să se împută. Aşa şi cu fondurile: accesare o pu*ă! Zii furt cu acte în regulă şi taci. Taman acuma au reuşit să acceseze edilii cei cu spirit gospodăresc aceste fonduri, nu? Nişte găozari puşi cu toţii pe marile fapte ale mici înţelegeri cu privire la marea ciordeală!         

2 comentarii:

  1. Pokepokepokemon11 mai 2011 la 19:34

    Legat de :"în care dintre cei trei mă regăsesc?",eu zic că-n muiere,că are atitudine.

    RăspundețiȘtergere
  2. tu te regăseşti sau eu? că dacă tu te înţeleg, că dacă eu... altcineva. io poate mă regăsesc în cel care a făcut poza, ha-hi-ho...

    RăspundețiȘtergere